Subject: Vastus Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 17,25-18,45 asuva Hüüru–Kiia vahelise lõigu kergliiklustee kohta
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 10:51:35 +0300

Teie  14.05.2024 nr 8-1/24-003/8341-1

Meie 16.05.2024 nr EC.1-5.1/556-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 17,25-18,45 asuva Hüüru–Kiia vahelise 
lõigu kergliiklustee ehitusalas paiknevad Teliale kuuluvad siderajatised.

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Telia „Ehitajate portaal“ Telia 
teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale>  kaudu.

Tegutsemiseks siderajatiste kaitsevööndis, tuleb see kooskõlastada 
järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia „Ehitajate 
portaal“ Telia teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale>  kaudu.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 14. mai 2024 14:39
Adressaat: Elering AS <[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>; Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 17,25-18,45 asuva Hüüru–Kiia 
vahelise lõigu kergliiklustee projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.05.2024

Registreerimise number: 8-1/24-003/8341-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .